i morse ville jag bara döö när jag vaknade

japp efter badet igår så pluggade jag. eller jag skulle plugga men jag somnade. så vaknade jag av att joakims lumpar kompis ringde hahaha. o jag fattade typ ingenting för jag va helt yrvaken. sen sov jag enstund till. sen kom pappa upp o bad om hjälp att sätta upp tven. observera att jag hade träningvärk. men de gick. sjukt tung men de gick. sen började vi möblera om osv. och vem gör de halv 11 på kvällen? förutom lissys familj som målat o allt typ 1 på natten. hahhaha. sen fick jag ett par nya inneskor av mamma, skit mysiga. ÄLSKAR 

image108iaf sen efter de gick jag upp o la mig o pluggade lite till. efter jag hade lääst igenom alla 60 sidor till historian så kom jag ihåg en sak typ. haha. ikke bra. men jag sket på de och gick o la mig.

i morse ville jag bara döö när jag vaknade. riktigt trött va jag. men jag tog mig upp endå och åkte till skolan.
hade matte o jag räknade ingenting. sov typ ist. sen dubbel lektion i natur. hade image110vikarie. galina och malin hade vi. o ingen brukade allvar. så vi satt o förhörde varnadra på historian ist.

sen hade vi rast från 10 till 20 över 1. så då gick vi upp till studieverkstaden och satt o plugga där. haha över grymma va vi. sen hade vi då historie provet. och observera att vi pluggade som djur på våra håltimmar. och sen hade han skrivit ett prov med 7. JAAAA NI SÅG RÄTT, ETT PROV MED 7 FRÅGOR. och jag ville bara lägga mig ner o dö. vi hade lixom läst om medeltiden, franska revultionen, matrin lutter, kristian tyrran och massa mer. o de va lixom massa stora olika händelser på 60 sidor om inte mer. så gör han SJUUUUUUU frågor. idiot helvete. och sen hade han tagit sånt som han hade babblat om på lektionen, och hur många historielektioner har jag varit på? typ 0. så alla satt o fuskade o snackade o sånt. så G får jag noog iaf. men iaf jag hade fet ångest för detta provet och fet ångest att jag inte har pluggat och sen sitter jag o rå pluggar på mina håltimmar för att svara på SJU frågor. aarh sånt gör mig lack och bara för de ska jag stanna hemma från skolan i morgon HAHAHA.
iaf sen hade vi engelska. och när vi kom dit sa vår nya coooola lärare(H) : jaha vad vill ni göra idag? ingen svarar... han: vill ni hem? alla: jaaaa. han: okejdå men då slutar vi nu då. hahahaha jaha:S?! haha skit skönt. så nu e jag hemma o de e skönt.

oj så mkt de blev :O de va inte alls menningen. jag ska iaf nu har jag klagat av mig och det känns skönt så nu ska jag gå nu o känna av att jag verkligen är ledig från allt pluggande, idag iaf. ska fortsätta igen i morgon o sen hela helgen, nästa vecka e ju fullproppat med prov, natur prov måndag, natur skriftligt läxförhör på tisdag. spanskuppsatts och svenskprov på onsdag (men då e jag ledig så jag ska göra de senare i veckan) sen på fredag har vi natur prov. YEEEEEAH. fuck skolan. HATAR DEN.

jullovet är så välkommet som de bara kan bli nununununu.


dagens bästa: skolkatalogen, älskar att kolla i den. och jag kan verkligen ängna flera timmar till de =) och tack till niccie och tack för att photoshop finns:D haha
dagens sämsta: vissa saker från ikea är bara skit. skit jobbigt att bygga ihopa.som tex systers nya hylla.

Kommentarer
Postat av: nicole

Hahaha, jag e inte så bra på photoshop, men vissa saker kan jag ^^ Saknar dej. Förresten ska jag sno dina tofflor. Muhaha

2007-12-06 @ 22:06:26
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: Nathalie

ja kan hjälpa dig litta imorgon kanske ;)

2007-12-06 @ 22:59:45
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadjo

nicole: hahaha jaa men du e endå grym:D jag saknar dig med. haha men nää:O de får du inte. och observera att hela familjen har sånna. tillochmed pappa, fast han har svarta då:P

2007-12-07 @ 10:01:43
Postat av: nadjo

natta: hahaha jaaa jag vill lära mig:D sen kan du kanske göra om min blogg i kväll med? så den oxå blir lite julig

2007-12-07 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0