hon är så gullig

hahaha just de. jag måste berätta om i lördags när vi va hemma hos mormor.
vi satt o snackade medans vi åt frulle. så satt mormor tvärsöver mig. så satt hon o tittade över mkt på mig.
så sa jag: vaa e de? va tittar du på? så sa hon: har du tagit av din tandställning nadja:O? och alla dör av flabb.
sen säger jag: asså mormor det gjorde jag för mer än ett år sen och de vet du. så sa hon: jaha jaa de stämmer nog. men isf är det bara för du har så vita tänder. för det lös upp helt mkt när du pratade. HAHHAA. hon är så gullig. jag älskar dig mormor.

idag stanna jag hemma från skolan. hade bara en lektion så jag  kände inte alls för att gå dit. så jag stanna hemma o hjälpte mamma att måla systers fönster. och sen målade jag även mina egna fönster. och nu har mammi kund =( bläää. sen efter de ska vi in o handla. sen kommer stora syster. så ska vi ha mys. de gillar vi =)


men ha en bra dag allihopa. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0