helg helg och åter helg.

igår kom jossa och niccie och hämta mig. sen körde vi till jossa. blev att fixa tacos.
niccie fixade köttet, jag grönsakerna och jossa cyklade iväg o handlade. =)
sen käkade vi o  hade mys. sen gjorde jossa lussebullsdeg. och jag och niccie spelade
playstation. över coolt, rosa o allt. haha. jag va grymmast första ggn så jag van. sen andra
ggn hade niccie lite mer tur. haha sen kom jojje och littol. så mös alla o spelade o sånt
sen skulle dom göra lussebullar o jag pallade inte de så jag ringde joakim. så snackade vi massa massa.

han: du är allmänt hög alltid.
jag skrattar sjukt mkt
jag: hahaha jaaa, jag har aldrig sagt att jag e smart. (sa detta då samtidigt som jag dog av flabb)
sen mitt i hans skratt så stanna han, han bara: vaa?! vaddå trög?
jag: hahaha jaa du sa jag va allmänt trög.
han: HAHAHAHAHA e du cp tror du jag säger du är trög sen skrattar. jag sa att du va allmänt hög eftersom du skrattar som fan.
och seeeeeen döööör båda av skratt. ahhahha.de låter inte så ball. men tro mig de va riktigt roligt hahahaha.

iaf sen snacka vi då på i en halvtimme. sen gick jag in till dom andra. sen käkade vi lussebullar och hade mys.
sen vid tolv körde vi hem, och jojje fick låna mina glasögon för hon inte ser i mörker (Y) HAHAHA
sen nannade jag.

idag väckte mamma mig 8. japps klockan 8. sen babblade hon som fan som alltid på morgonen. o  jag fattade 0. men sen frågade hon då om jag va sugen på att gå o se cats. den musikalen. så tänkte jag, tjaaa varför inte. sen hipp och hopp klockan halv 8 ikv börjar den. och jag hade tänkt mig att den skulle va kasnke om en vecka eller ngt. men ack nä. haha. hon hade fått två gratisbiljetter dit. och vi har alltid velat se sen men biljetterna kostar typ 600. haha. så vi har skitit i de. men sen nu så tänkte vi WTF vi köper till två biljetter. så nu ska mamma, jag, mormor & syster kolla på cats ikv. =) iaf sen körde vi till mormor o fixa lite saker där, o käkade o sånt. sen kom vi nyss hem
o jag har nyss duschat ska  klä på mig o sånt. sen kommer mormor och syster o hämtar oss. sen är det Cats som gäller. =) MYYYYYS. gillar sånna här implus saker. hahhaa:D

image123

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag älskar impulsiva grejer osse =D, shit mormor e likadan på morgonen. Jag registrerade i princip bara tre ord av allt som hon sa imorse när hon väckte mig...

2007-12-16 @ 01:58:23
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

hahaha de ligger nog i släkten hhaha

2007-12-16 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0