hej och välkommen JULLOVET wiiiie

dagen idag började segt. mkt segt. somnade på bussen i morse som jag typ aldrig annars gör.
väl i skolan hade vi matte. och det gick bra. ritade teckningar till stoffe. o jag vet han gilla dom. haha
sen hade vi natur. fick GODKÄNT i slut betyg i natur A. och jag doooog av lycka. för hon hade sagt att
jag skulle få ig. iiiiih. efter det hade vi en och en halv timmes rast. och då begav jag o frugan oss till stan
fixade lite ärenden ^^ sen tillbaka till skolan o åt julbord. (köttbullar och macka käkade jag) sen upp i aulan
på julkonsert. haha observera att dom spelade enbart 3 jullåtar av 11. sen va de typ loooove huuuuurrrrst och massa andra kärleks-böl- låtar. sen va de en flykting som sjöng lisa ekdal - veeem vet inte du, vem vet inte jag. o alla dooooog av skratt hahahaha.  iaf sen kom shos kompis o hämtade oss. åkte till mediagymnasiet kolla deras
julkonsert. över fet. haha. sen bussen till mc donalds. muuuummmms. sen tog jag bussen till nea. o där va jess med. =) snackade o spelade kort o sånt. sen kom lena. så chillade vi o åter igen spelade kort o målade naglar o sånt.. sen kom annika med. sen åkte lena så kollade vi andra film. =) sen kom neas bror. sen tog jag bussen till södervärn o då hade jag sjukt tråkigt så jag ringde joakim. han e bäst på att liva upp stämningen hahha. så vi snackade hela vägen till jag va hemma =) sen när jag steg på min buss så satt där en gubbe, en indier eller ngt. så stirra han som fan. sen han bara
han: tänker du snacka i telefon hela vägen? (fast på engelska sa han, o jag trodde han sa, ska du åka hela vägen)
jag: nänä de ska jag inte
han: okej
sen stirra han som fan typ hela tiden.
2 minuter efter
han: detta är så sjukt respektlöst tänk på andra oxå. du kan inte sitta här o snacka i telefon kvart över 10 på kvällen. lär ni inte er sånt i skolan?
jag döööör av flabb o även joakim i andra änden av telefonen. HAHAHAHA
sen tog han sina saker o flyttade fram. hahahaha sen stirrade han som fan när jag gick av. IDIOT GUBBE

iaf nu ska jag nanna e sjukt trött. sov gott alla

dagens bästa: Neas hus helt klart. älskar det. hahahaha
dagens sämsta: när man beställt ngt från internet o det inte alls är som man tänkt sig.


ps.
marita ha de sååå sjukt ball i new york. o ragga satan nu. ^^ haha. iaf jag är sjukt avis på dig. haha. love you hun.
tutti ha de sjukt ball i makedonien. =) synd att du har varit sjuk dom senaste dagarna =( men ses när skolan börjar igen. love you
Nea. och du, tack för idag och ha en ritkigt bra jul och nyår i portugal. =) iiih <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi tack detsamma älskling :D, vi hörs när jag är där, och när jag kommer hem och då ska jag komma till deeeej :D (L)(L)

2007-12-20 @ 23:25:44
URL: http://gabylee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0