hahahaha.

jag är där nere o så hör jag att mobilen ringer. så springer jag upp. så ser jag att nicole har ringt på BÅDA mina mobiler o skrivit i ett sms: ring mig slyna<3 så jag ringde henne.

niccie: hej varför svarar du inte?
jag: för jag har inte dom med mig överallt?
niccie: men va?! ingen av dom?
jag: nää dom ligger i sängen båda två.
niccie: vaddå sängen? e du hemma?
jag: HAHA jaa, hela min familj skolkar. jag o amanda från skolan, pappa från jobb och mamma kommer in då o då.
båda dööör av flabb
niccie: hahaha ni e sjuka
jag: vad gör du då? jobbar du?
niccie: HAHAHHA nä jag e oxå hemma.
och sen skrattar vi ihjäl oss.

jag älskar sånna här skolkar dagar hahahaha. och jag älskar min familj.


image69

N&N forever and always

Kommentarer
Postat av: nicole

HAHAHAHHAHA vi e bäst

2007-12-07 @ 11:29:26
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: Nathalie

vaddå hela familjen!? jag jobbade ju!

2007-12-07 @ 18:46:29
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadjo

nicole:hahaha jaaa jag vet.

nathalie: du tillhör inte familjen på samma sätt längre hahahaha

2007-12-07 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0