hade sjukt ball där

gårdagen började segt. blev väckt av alla kusiner. sen käkade alla frulle sen åkte robin o pontus.
men nicole stannade kvar så följde hon med syster hem sen. sen la jag mig i sängen o kollade pearl harbor ÄLSKAR  DEN FILMEN. sen ringde niccie o sa att vi skulle ut. haha jag bara jaaaha?!
efter lissy vaknat (observera att hon vaknade vid 5 på eftermiddagen) så duschade jag och åt sen åkte jag till henne. så fixade vi oss där. sen kom niccie med dit. sen körde pappa anders oss till jojje. sen kom joanna och camilla oxå dit. sen krökade vi. sen vid 1 tog jag niccie och lissy taxin till skeppsbron. åldern där va 20. men eftersom kevin jobbade där så kom vi in endå (V.i.p och allt ^^) hade sjukt ball där. blev bjudna på drinkar o såånt. =) wiiie. sen stack vi när dom stängde. sen gick allt utför. efter två tugger hamburgare o lite pommes, slagsmål, polis, träffa nelson, udde, camilo mfl & lämnat lissy o johan på akuten så körde kevin mig och niccie hem till niccie.
sen snacka vi med mamma helen och pappa willie ett tag sen vid halv 6 - 6 i morse gick vi o la oss.

sen vid 12 vaknade jag av att niccie prata i telefon. men jag ignorerade henne och då tryckte hon in min näsa som hon alltid gör när hon vill att vi ska vakna. hahaha. sen käkade vi frukost. sen skulle jag me lissy o jessica till stan men lissy hade tagit fel på tiden när hon skulle jobba så jag o nicccie chillade film ist =) a perfect man såg vi. sen åkte vi till niccies farmor o va där en stund. sen till vagabond och käkade och njöt av att lissy jobba. HAHAHAH =) sen åkte jag o niccie hem till mig. sen kom lissy, jessica och jessicas kompis hit. så chilla vi sen nyss åkte dom. och nu ligger niccie o steker i solariumet och jag sitter här =)

 morgon blir de kanske danmark med lissy och jessica innan vi ska till säs 20-års fest =)

nu ska jag sooola. ha de niiice allihopa.

tack niccie och lissy för denna helg. eeehm helg? menade dagar. i love you. och jag älskar att tillbringa mina dagar med er. (L)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0