FY FAN o göra de på morgonen

igår slutade jag 10.40 sen åkte jag o shosho till optikern, hämtade mina linser. tog ett år för mig att få in dom. sjukt jobbigt. sen gick vi med admir o hans kompis i stan. shosho tog foto till sitt legg. sen tillbaka till skolan och hade omprov i natur vid 2. sen hem till littol. och sen kom jojje med dit. vi hade mys. sen åkte vi till mobilia. sen körde dom mig för jag skulle träffa joakim. sjukt länge sen vi sågs. chilla o snacka o så. sen vid 12 tog jag bussen till oxie sen körde lissy, dalia & johnny bula mig hem. sen vid 1 somnade jag.

idag vaknade jag, gick o duschade o sen satte in mina linser. FY FAN o göra de på morgonen. mina ögon va cp röda o rann som ett vattenfall. iiish. åkte till skolan o de såg ut som jag sov hela dagen i skolan för mina ögon va torra som en öken. de kom ingen vätska till dom. riktigt jobbigt.

hade dubbellektion i engelska. o där skulle vi skriva en recension om musik :S haha  fast de gick bra faktiskt. ska göra dom nationella i engelska nästa vecka. för jag missa dom innan så fixa min lärare så jag fick göra de då ist. över snäll e han. sen hade vi idrott o jag sara & frida va i dansrummet o dansade o sånt riktigt ball o riktigt lökigt haha. efter de mat. sjukt ääcklig. ööörk. sen hitta jag, tutti, marita & shosho ett nyt rum som vi aldrig sett på skolan innan, så dit in gick vi sen decka vi där i en timme HAHAHAHAHA. sen natur. o de gick snabbt. sen matte o då hämta jag bara mitt prov sen åkte jag hem för att jag skulle plocka ut mina linser. för jag glömde ju allt de hemma i morse så de e df jag har fått stå ut helt mkt. iaf fick godkänt på mitt matteprov o de trodde jag aldrig att jag skulle få. wiiiiiiiie.
 
i morgon e de lussevaka. får se vad som händer. har även prov i svenska =/ bläää.

dagens bästa: hmm att jag verkligen har fått bevisat för mig att jag har dom bästa vännerna i världen. att dom alltid finns där och ställer alltid upp. vad de än gäller. jag älskar de o jag e sjukt tacksam för de. jag älskar er lissy,niccie,jossa&shogoofa.

dagens sämsta: linser, linser och åter linser. bläää

Kommentarer
Postat av: Nathalie

asså i början panikerade ja på mina linser osse för ögat e ju ovan vid o ha nått sådantdärt i sig men ja LOVAR att den känslan går över. snart vänjer du dig och då känns allt tusen ggr bättre :), förästen e du säker på att du inte sätter in dom ut o in? för då gör d väldans onödigt ont...

2007-12-12 @ 02:13:26
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se
Postat av: nadja

hahaha va vet jag, dom såg ut som dom va på rätt håll. du får hjälpa mig ngn dag :D

2007-12-12 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0