fredag&lördag

igår efter jag hade badat så tog jag tag i mig själv och verkligen tvingade mig själv att åka till sho och festa. haha
mamma körde mig sen käkade vi gyros på vägen dit. åkte till shos kompis kristina, där va även deras andra kompis feffe?! sjukt härliga tjejer. riktigt underbara. sen tog vi taxi hem till feffe och fixa oss å sånt. sen taxi till feffes pojkväns kompis. chill krökade o sånt. sen vid 1 drog jag kristina och shosho till lillla torg. drack o sånt där. sen vid 2 gick jag till centralen o mötte joakim. aaw han har kommit hem från lumpen nu =)=) så gick vi till stippes för vi tänkte äta där men de va sjukligt mkt folk så vi gick, japp gick till Snabbt&Gott vid kronprinsen. observera att jag hade nylonstrumpor, stövlar och en tröja som knappt täckte röven HAHAHAHHAA. sen tvinga han mig att äta där. hhaa fast jag inte va hungrig. sen kom två av joakims kompisar oxå. så satt vi o käkade med dom o såå. sen skulle dom ta taxi hem till limhamn och då va klockan 4, och jag skulle träffa shosho o dom igen. så fick jag inte gå själv av joakim. :$så jag åkte med dom i taxin sen släppte dom mig vid statol sen kom sho o mötte mig där. sen hem till kristina och decka på hennes soffa. hahaha. sen frös vi sååå sjukligt mkt asså de va stört. haha. sen låg vi o babbla till halv 6.

sen somna vi sen vaknade vi 11. sen somna vi om till 2. o då kom mammi o pappi och hämtade mig. sen skulle vi till våra föredetta grannar. som för övrigt har byggt världens finnaste hus i V.ingelstad. ÄLSKAR DET. vill gråta när jag ser de så fint och stort det är. iaf jag kom dit med smink i hela huvudet, feta maskor på mina strumpbyxor och håret såg ut som fan. HAHAHA men dom tyckte jag såg lika söt ut endå. iaf sen satt dom där o snacka till 5. hahaha. sen hem till mormor o lämnade lite saker. och observera att jag inte hade ätit sen igår då, en pommes på snabbt&gott. hahahaha. sen nu e jag hemma. skulle träffa niccie mne jag pallar inte åka ngn stans. så trött e jag. 

iaf tack för en sjukt underbar dag i går alla älsklingar. riktigt underbar :D 


fredag&lördagens bästa: helt klart hela dagen, sjukt skoj att festa med shosho o dom. sen sjukt roligt att träffa joakim =)
fredag&lördagens sämsta: sååå sjukt fukking kallt. döööö vintern döööö.ge mig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0