?

ibland undrar jag om jag har mer liv än andra? eller att jag bara gör andra saker med mitt liv? för skit många gillar serier. typ 2 ½ män, simpsons, scrubs mm. men jag gör inte de. jag kollar aldrig på sånt. jag får huvudvärk av de.
dom enda serierna som är bra är typ Dh, greys anatomy, prison break, one three hill.
och innan jag börja hänga med lissy o niccie o dom så kollade jag inte på Dh eller greys. de e sjukt men sant. och innan jag började hänga med dom helt mkt så åt jag inte dippa eller chips eller ngt. är det jag som har vatt off hela livet? eller har jag haft ett liv tillskillnad från mina nörd kompisar? HAHAHAHA   Ni ger mig dåliga vanor. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: nicåål

YES, då har vi lyckats...ellerhur fru ^^

2007-12-12 @ 22:42:33
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: nadja

hahahaha riktigt sjuuuuuka

2007-12-13 @ 05:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0