då ska här börja krökas. ^^

pappi och jag körde o handlade Xbox och ett spel till de. o sen en massa andra saker. sen körde vi till mc donalds o hadlade 15 cheesburgare och ett happy meal till nicole hahaha. sen hämtade vi niccie sen hem o började julbaka. muuuums. sen palla vi inte baka allt. så vi gick upp o mös. sen kom mormor oxå så vi satt där nere o chilla idol hela familjen + mormor och niccie. sen kom även ella rosenfin en stund. amanda va sjukligt grym like always. o marie va oxå sjukt duktig. synd att amanda inte van men hon kommer endå komma långt:D  sen åkte mormor o ella igen.  och jag o niccie gick upp sen somnade vi. idag när vi vaknade så kolla vi the voice en stund sen käkade vi frulle sen började vi baka pepparkakashus. de kommer bilder sen. niccies blev endå fint för att va nybörjare hahahaha. sen helt plötsligt börja jag slinga mammas o systers hår =) jag älskar när vi gör sånna inpulssaker haha. iaf niccie åkte nyss =( o de e inte skoj. ska in i duschen nu sen kommer kusinerna o såå. då ska här börja krökas. ^^ sen kommer taxin o hämtar oss vid 6. sen blir de hmm typ släkt fest eller ngt hahaha?!  måste dra ha en bra dag. PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0