chillidilli dag =)

image122som alla vet så e jag inte så grym på att hänga med vad
som händer och inte händer. därför hade jag missat
att vi inte hade ngn ARL idag. och sen på spanskan
satt vi o pluggade. så jag började 10.20 men va i skolan
halv 8 (Y) skir bra nadja, SKIIIT BRA. sen hade vi
dubbellektion i svenska. o där snacka vi bara o så
sen hade vi håltimme i två timmar. o då käkade vi
och pluggade. sen hade vi natur prov. och de gick bättre
än vad jag trodde (a) IIIIH.
ikväll blir de mys med tööööserna!
o det gillar vi=)
ska gå nu poss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

snygg tröja du har på dig på bilden =)

2007-12-14 @ 23:42:10
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se
Postat av: nadja

taack taack:D

2007-12-15 @ 09:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0