alla va på lyret

253652-114iaf jag han inte dricka ngt innan vi åkte jo typ en grogg haha. för jag visste inte vad jag skulle ha på mig. så jag bytadekläder typ sådär 23 ggr. ?! haha sen bar de av då. sjukt mkt folk o ett sjukt ös asså. dom hade shower o sånt där o julmat o dricka o allt. riktigt ball va de. o typ alla va på lyret. när vi (jag, mamma, pappa, syster, kusin nicole, kusin robin och robins kompis ponuts) kom dit så kom roine (mosters ex?! man) madde (roines nya tjej) och maddes syster o man. o det va sjukt trevligt. sen vid 1 åkte vi hem. skulle igentligen till buddah då. men de blev inte av. =(




kommer fler bilder sen=)


sen sov kusinerna syster och ponuts här. och i morse vakna vi 11. sen spelade alla Xbox 360 ^^ oj jag o syster va grymmast. hahaha (H) sen åkte dom o nu sitter jag o pluggar till mitt omprov på universum i morgon.

i morgon slutar jag 20 i 11. sen halv tolv ska jag hmta mina linser. sen ska vi åka o fota shosho till hennes legg. sen kl två e de omprov (Y) yeeeeeah.

tack hela familjen o släkten för den sjukt roliga kvällen igår. riktigt nice. o de ballaste är att vi alla ska till sälen på sportlovet. haaallllåe jossalissyniccie? ska ni me eller? 

nu ska jag plugga so long fukkers.

helgens bästa: taaaack taaack till den som uppfunnit comviq. älskar de sååå mkt. kan skicka sååå många sms för ingenting. iiiih

helgens sämsta: att aldrig veta vad man ska ha för kläder.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack själv!! så himla kul, längtar till sälen :D

2007-12-09 @ 20:00:18
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadjo

haha jaa jag med

2007-12-09 @ 21:12:47
Postat av: nicåål

HAHAHAHA jag döööör! Du har tre olika klänningar på bilderna. Du e sjuk. Älskar dej pucko!

2007-12-10 @ 10:15:14
URL: http://mendoza.blogg.se
Postat av: Josefine

Hej du älskade bajsnisse!!! Om skidsemestern... när är det? o vad kostar det o massa sånt? För jag ska nog till tyskland oxå i feb (kanske) bara så det inte är samtidigt juhe!!! Ja men hör av dig om detta är du super väääänlig :D:D LOVIE!

2007-12-10 @ 11:42:13
URL: http://ellarosenfin.blogg.se
Postat av: Josefine

p.s. jag vill ju me juhe!!! :D

2007-12-10 @ 11:42:57
Postat av: nadjo

nicole: haha jaa man måste hitta den rätta klädsen. haha
josefin: ehm jag hör av mig i morgon.

2007-12-11 @ 00:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0